رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

روزهای قشنگ انتظار کوچولو دومی

1396/9/1 1:40
نویسنده : فاطیما
422 بازدید
اشتراک گذاری
دختر قشگنم دندون اسیابیت مبارک
عزیز مامان خیلز لحظه شماری میکنی واسه داداشیت خیلی اصرار داری اسمشو سبحان بزاریم راستشو بخای خیلی این اسمو دوست داشتم خیلی و جالب اینجاست که اسم انتخابی خدت بود اگه پسر بودی قبل از از اینکه جنسیتتو توی شکمم بدونم و این واقعا جالبه واسم که اینقدر این اسمو دوست داری اما بابا اصرار داره کیاشا باشه مک اسم محمد علی انتخاب کردم که بابا رد کرده اما عزیز دلم نظر کردم دو هفته ۱۴ روز محمد علی صداش کنم ایشالا که صحیح و سالم باشه الهی امین🤗 و جالبر اینجاست که ایشالا داداش روز ۱۴ اذر مصادف با تولد حضرت محمد ص به دنیا میاد و روزی که حامله شدم ماه رجب ماه تولد حضرت علی بود اینهارو من به فال نیک مزگیرم و از خداوند بزرگ سبحان سپاسگزارم









پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)