رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

بدون عنوان

1396/9/12 20:58
نویسنده : فاطیما
202 بازدید
اشتراک گذاری
ربات نی نی وبلاگ :
پیش نمایش مطلب شما :

امشب تا به دنیا اومدنت دلبندم تقریبا ۵۰ تا ۶۰ ساعت دیگست
دوست دارم بیصبرانه منتظر دیدن ،بوسیدن، بوییدنتم عزیزم
امروز مجبور شدم که برم اورژانسی بیمارستان که خدایی نکرده حالت بد نشده باشه
حسابی بزرگ شدی نمیدونم شکل کییچجوریولی واسمون عزیزی پا کوچولو مامان امروز ۳۸ هفته و دو روزه که مهمون شکممی عشقمی تقریبا همه کارو کردیم از لباس تا جای خاب بیمارستان همه و همه انجام شده همه منتظر دیدنتتن مخصوصا رونیکا خیلی بیصبری کرد خیلی بهش سخت گذشت هر روز و هر ساعت منتظرت بوده الانم شکلات خریدیم واسش که سشنبه دو روز دیگه ببره پیش دبستانی و جشن بگیره با دوستاش تولدتو عزیزم
باور کردنی و قابل توصیف نیست مادر شدن برای بار دوم خیلی از خدا ممنونم و خاستار سلامتیت عاقبت بخیریت و مفید بودنت واسه خانواده خودت و جامعه هستم واست الانم حسابی خدتو گرد کردی و شکم مامانو حسابی گرد و سفت کردی طاقت بیار به وقتش بیا من و بابا برنامه ریزی کردیم ایشالا تولد حضرت محمد و امام جعفر صادق بدنیا بییای کارا بیمارستانم انجام دادم قبل از اینکه بابا بره مسافرت المان دوست دارم و بیصبرانه منتظر در اغوش کشیدنتم بابا خیلی ذوق داره خدا بهترینهارو بهش بده دعا بابا کن که همه سربلند موفق و بالا سرمون باشه اسمتو به این دلیل کیاشا گذاشته که دنبال روهه کارها و حرفه بابا باشی ارزو میکنم که به بهترین شکل دل بابایی خوشحال کنی و باعث افتخاراتش بشی مثل بابا مرد با غیرت عالی بینقص باشی
امین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)