رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

بدون عنوان

1396/11/25 0:52
نویسنده : فاطیما
726 بازدید
اشتراک گذاری
عشقم نفسم وجودم
عزیزم جونم واقعا الانه که دارم معنی و درک واقعی این‌کلمهارو میفهمم،فهمیدم وجودمی عشقمی امیدمی ...خدایاااااااازت میخام عاجزانه که دلبرمو نفسمو عشقمو وجودمو خودت حافظش باش
مثل همچین شبز بود که مامان خالها وومدن خونمون منم تا صبح نخابیدم پلکم روی هم نیومد و گریه کردم و التماس واسه دیدنت و سلامتیت عزیزم خیلی خوب یادمه که فلاکس ابتو پر کردم واسه شیر خشکت جونم نفسم عاشقتم خالصانه و واقعیترین حالت ممکنی که بتونی تصورش کنی،،
عزیزم دوست دارم تو بهترین هدیه از عشق بزرگم بابایی،، که خدا برام افریدش و توی همچین روزی بهم دادش خدایا عاشقتم دوست دارم یک زمانی باورشم برام سخت بود که به بابات میرسم یا نه و تو حاصل و نتیجه اون عشق من و بابا بودی الان که دارم برات مینویسم بابا کنادمه خابیده داداشتم سمت چپمه الهی دورت بگردم تو هم توی اتاقتی مامان خیلی خیلی حرف دارم واسه گفتن و نوشتن الهی دورت بگردم تمام تلاشمو کردم که ردات بنویسم و بعصی چیزخارو برات ثبت کنم الهی دورت بگروم عشقم جونم نفسم عاشقانه دوست دارم
ای خدایا بهترینهارو به دخترم رده غم نبینه تنش سالم لبش خندون باشه الهی امین
الاگ دارم اهنگ دلبر دکتر صابریو گوش میکنم عاشقتم















پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)