رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

دختر زیبای من و جواب این بود اگه دخترم بخاد جواب این سوالو بده من میمیرم چون حاطر نیستم موی از سرش

1397/3/7 23:45
نویسنده : فاطیما
471 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم جدیدا همش فکرت مشغوله...مشغوله اینه که من نمیرم زنده بمونم جانمی عشقمی عزیز دلمی دلیل نفس کشیدنمی ی زمان اینقدر خدا خدا کردم که بهم دادت تو شکم بودی جون گرفتی بدنیا اومدی بزرگت کردم و حالا خانم خانما شدی و نگران مامانی دورت بگردم قربونت برم الان داشتم مطلبی توی اینستا میخوندم نوشته بود حاظرین ده سال از زندگیتونو به مادرتون ببخشید بی هوا گفتم معلومه صد در صد جونمم میدم همینجوری رفتم کامنتهای پاین این پست خوندم اکثرا جوابشون بله بود اما ی خانم گفته بود حاظرم جونم زندگیمو بدم واسش

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان و بابای حلما و حسینمامان و بابای حلما و حسین
8 خرداد 97 1:01
دنیای کودکانه ، صمیمی ترین دنیایی است که هر لحظه بارها آرزو می کنیم تا کاش می شد یک بار دیگر به این دنیای کودکانه قدم بگذاریم ! گلگل
مامان صدرامامان صدرا
8 خرداد 97 10:45
خدا حفطش کنه دختر گلتو ❤واقعا زیبا بود مطلب دقیقا در پناه مادرامون داریم زندگی میکنیم نباشن پوچیم😍
مامان نفیسهمامان نفیسه
8 خرداد 97 12:56
چ متن قشنگی محبت به وبلاگ دختر ما هم سری بزنید آرام باعث افتخاره گل