رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

خدایا شکرت برای بار دوم. مادر شدنم

1396/1/18 23:07
نویسنده : فاطیما
124 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چیه حسش عالیه اما ته ته دلم حال غریبه، افتخار میکنم به وجودم اما ی جورای تو خدم غرق فکر و خیالاتی،دوست دارم عزیزم نمیدونم چیه دختری یا پسری، اول که سالم. باشی دووم اینکه دوست دارم دوتای باشین ی دختر و یک پیر خیلی مسرت بخشه،واما،،،،

سه شب پیش باز از ته دلم از خدا خواستم اومدنتو،و خدا باز و باز و باز لطفش شامل کرد، از همه چیز که بگذریم اینکه بازم ماه رجب بابا فهمید که بابا داره میشه خیلیخشکله اما یک مضطرب هست ی جورای،بي تست گذاشتم با توجه به تاریخ قبلی ماه پیش میشد چهار روز قبل از پری،با نهایت تعجب یک حاله دیدم اونم فقط خدم تا مدتها نگاهش کردم چشماش درد گرفت خابیدم صبح زود آهسته بیدار شدم و تست دوم،باز هم همون حاله،خیلی کمرنگ،شبیه توهم بود،انداختم ی گوشه ای، خابم برد بیدار شدم رفتم دقیق تر هر دو رو گذاشتم کنار هم واقعا ی چیزای دیده میشد،رفتم بیرون اومدیم با بابا خونه بازم بیبی خریدم اینکار خیلی مشخص تر شد تا شب هزار بار نگاهش کردم،بازم صبح زود روز جمعه18_1_96رفتم و تست چهارمو و.گذاشتم  و باز خط کمرنگ، رفتم آزمایش دادم دل تو دلم. نبود جواب آزمایش مشکوک ی جورای دلم گرفته اما خدا هرچی خیره بخاد، فردا باید برم دکتر ببینم دکتر چی میگه پناه بر خدا.خدایا دوست دارمزیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)