رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

بدون عنوان

1396/7/14 1:11
نویسنده : فاطیما
175 بازدید
اشتراک گذاری
دختر قشنگ رونیکا
امروز روز14مهر ساعت یک دو دقیقه هیت همین الان خابت برد نفسم نمیدونم چقدر. ناز و معصوم و خوردنی میشی تو لباسهایی فرم پیش دبستانی
همش تو مربع فکر میری هر روز بخاطر که اذیت میکنی
هفته پیش رفتم داداشی دیدم خدارو شکر همه چیزش خپب بود به امید خدا. چیزی دیگه نمونه امروز با خاله زهرا گله رفتیم ی مقدار خرید کردیم واسش لباس و اینجور چیزها،شما و بابا رفتین استخر و گویا کلی بهتون خوش گذشته بوده،تقریبا بی حساب پیش. نه هفته دیگه داداشی به دنیا میاد هنوز واسش اسم نزاشتم من نیت کردم. محمد علی گذاشتم اما بابا زیاد موافق نیست تو اسمشو سبحان گذاشتی نفسم اسمی کهماواسه تپ آگه پسر بودی انتخاب کرده بودیم که خدارو هزاران بار برای وجود نازنین شکر میگن هزاران هزار بار در روز خلاصه بابا. اسم مهرانیک،کیان،یونس،وکیاشا انتخاب کرده پناه بر خدا تا خدا چی بخاد از خدا میخام صحیح و سالم قدم روی این دنیا بزاره، الهی امین وصیت کردم تا دوهفته اول زندگیش چهارده روز محمد علی صداش کنم خدا از من بپذیرد و اجازه بهم بده










قربون. قدو بالا ریزی برمممممم من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

7.695625
27 مهر 96 9:42
7/596453----با سلام دوست عزيز به وبسايت يکتا فايل دعوت شديد براي دانلود فايل رايگان دانلود هر فايلي که دنبالش هستي وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir حتما اين را بخوانيد سايت ها و وبلاک هاي ايراني مطالبي که در سايت قرار مي دهند يا کپي شده سايت هاي ديگه هستند يا اينکه جوک وچيستان قرار مي دهند اگه مي خواهيد يک سايت متفاوت رو ببينيد به وبسايت يکتا فايل بياييد تمامي فايل هاي يکتا فايل اختصاص يکتا فايل هستند وبسايت يکتا فايل http://yektafile.ir/ منتظرت در يکتا فايل هستم ----2/912149