رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

پسر خشکلم با این تکون تکونهات توی دلم امیدمی

1396/8/8 18:07
نویسنده : فاطیما
134 بازدید
اشتراک گذاری
چند هفته دیگه به تولدت مونده عزیزم تقریبا خریداتو کردیگ کیف بیمارستانو هم اماده کردم مامان جون نسترن واست پتو تشک بالشتو ملاف کرده و دوخته عزیزم رونیکا خواهرت همش دوست داره بخابه توی رختخاب تو عزیزم هنوز نمیدونم اسمت چیه یا کیاشا مهرانیک نمیدونم واقعا اسمت چیه هگش حس میکنم البته زبونم لال شه که تا اخر نمیکشم و واست خدایی نکرده اتفاقی بیفته اگا اینا از دوست داشتن زیادیته قربوگت برم داری میایی که ی امید و ی دلبستگی دنیایی دیگه پیدا کنم دوست دارم هنوز نیومده دکتر ۴ روز پیش بهم گفت که احتمالا پنج هفته دیگه بدکیا میایی میخام تا اخرین لحظه نگهت دارم که حسابی سالم و تمام کمال اماده به دنیا امدنت باشی عزیزم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)