رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

بدون عنوان

1390/3/17 9:44
نویسنده : فاطیما
202 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام

عزیزم میدونم صدامو میشنوی منو وبابایی رو میبینی ومیدونم که مخوای بیای پیشمون

من دلتنگتم منم دوست دارم بیای پیشمون همیشه فکر میکردم تا من بخوام میای ولی اینجوری نشد چون خدا نده هاشو بهتر ا خودشون میشناسه چون اونجوری قدر نفسمو نمی دونستم لبخند

ولی حالا بیصبرانه منتظرتیم ومیدونم یین دارم  داری میایی پیش مامی وبابایی راستی بابایی خیلی بامزهاست نمیدونم تو شکل بابا تپل میشی یا مثل مامان .... وای که خدا چقدر بزرگی دیشب که بابایی خوابیده بود من خوابم نمیبرد وطبق معمول اجازه هم نمیده که من از پیش برم  خوب چکار باید میکردم منم بی سرو صدا توی تاریکی توی سکوت به عزیزم فکر میکردم عزیزم من تورو به خدا سپردم چون میدونم اون خیلی بهتر از عزیزم مواضبت میکنه ولی دل تنگم دلم می خوات تورو....ماچ

لاصه بابایی خاب ناز بود  منم بیداری زده بود به سرم ولی -دیشب حس خیلی قشنگی با خدا پیدا کرده بدم طوری که میتونستم لمسش کنم واز خدا تورو خواستم با تمام وجودم میدونم که خیلی خیلی زود میایی پیشم قلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

رها(مامان سپهر)
17 خرداد 90 13:23
خانمی گل حتما کوچولوی گلت شما رو میبینه. پس سعی کن همیشه شادیت رو ببینه تا بیشتر خوشحال بشه