رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

بدون عنوان

1390/3/18 9:17
نویسنده : فاطیما
205 بازدید
اشتراک گذاری

شلاممممممم مامانی

خوبی عزیزم چه خبرا مامان از بهشت دیشب خوب خوابیدیهورا

عزیزم توی نفسم هی داری زیر دل مامانو گاز میگیری تازگیها یه چیزی رو زیر دلم احساس میکنم میدونم که داری جای خودتو درست میکنی که خودتم بیای توی وجودم عزیز مامان به هیچ عنوان نمیزارم واین اجازرو بهت نمیدم که منو قال بزاری......مشغول تلفنمشغول تلفنمشغول تلفن

عزیزم ا ماه رجبه من میدونم که تا رمضون پیش مامانی خودم میدونم مان واست نزر کرده که یا اول شعبان یا اول رمضون واسط اش رشته درست کنم مامانو ناامید نکن .

راستی نفسم دیروز که بابایی داز سر کار رفتیم خونه بابایی رو کرد بهم گت نینی امد دیگه اجازه نمیدم فست فود و....... بخوری تا شش سال گفتم چرا تا شش سال گفت چون نینی جون که اومد نه ماه تو شکم مامانشه بعدش دوسال شیر میخوا بعد دوباره نینی و..... میشه شش سال ومنم گفتم نه خیر اولنا هر دوشو یا هر سهشون باهم میان بعدشم من نخورم که نینیها اگه روزی روزاری سیب زمیسرخ کرده بزنن توی سس با اون دندونای کوچلوی جلوشو مثل وجو سیب زمینی بخورنقهقههقهقهه

فرشتهفرشته ناز مامان دیرو با خاله سمه بازم رفتیم پیاده روی نقل کلاممون همش شماییید دیگه باهم این ماه بیاید دیگه .

عشقم من بازم میام پیشت خوب ...ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)