رونیکارونیکا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

رونیکا انرژی مثبت مامان و باباش

بابا عمار مامان ماطی رونیکا و کیاشا

عزیزم فرشته‌ای کوچولووو میدونم که اومدین مطمئن م

1395/12/9 23:36
نویسنده : فاطیما
113 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دخترم خشکلم

عزیز دلم الان هم تو و هم بابا خابیدن،این ماه کارهای بارداری دوم کردم قرص خوردم سنو کردم، ختم قرآنم که از قبل از تولد تو بود انجام دادم تخمک بالغ دوتا داشتم و سعی کردم کوتاهی نکنم،،، خیلی دلم میخاد. اومده باشین تو دلم. هستین حستو میکنم. نمیدونم چرا، اینقدر مطمئن هستم که اومدم یادداشت کنم،مثل خرداد نود که تو دلم بودی،خیلی دلم میخاد اومده باشین اخه کم حوصله شدم به نسبت پنج سال پیش در ضمن تولدت هم امسال خیلی با شکوه واسه دخترم گرفتمدونفر بهمون اضافه شدن شوهر عمه انیس و یوتاب گلی موزه تو شکم مامانش به امید خدا چند هفته دیگه روی ماهتون میبینیم ایشالا صحیح و سالم باشه،خب دخترکم خشکلم نفسم، از خدا عاجزانه میخام که دوتا گل گلی اومده باشن تو شکم مامان ماطی، هیچ کسی جای تورو نمیتونه بگیره،هنوز یوتاب نیومده حسادت میکنی، قربونت چشمات معصومه بشم،وای بحال اینکه نینی بیان،در ضمن همش خاب نینی بی بی تست مثبت میبینم،خالیه امروز خاب دیده دوقلو پسر گیرش اومده منم خاب دیدم دیشب ی دختر خشکل تپلی سفید میبرند بور گیرش اومده بود بعد مامان مهین برداشتش گفت بچه ماست،خدا میدونه تعبیرش چیه یک هفته دیگهمعلوم میشه که نی نیما اومدن.   ، ، ، ایشالا،     🙏 خیلی زیاد دوست دارم نفسم از خدا میخام جلو بابا. عمار خجالتم نده دست و دامنم پر بشه الهی امین.   کمرم و زیر دلم. اول سمت چپ حالا شدیا سمت راست درد میکنه خدا بخیر بگذرونه الهی امی دوست دارم میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)